Thursday, November 3, 2011

Pemberitahuan

Assalamualaikum
Bismillah..
Puji dan syukur ke hadrat Illahi aku panjatkan.





Aku rasa kisah Joey masih panjang,dan aku pun tak pasti macam mana kisah Joey akan berakhir. Jadi aku noktahkan kisah tu setakat ini dahulu. Ada jodoh lagi dengan kisah ni,maka akan bertambahlah entry pasal Joey. Jika takda,maka habislah setakat ni. Terima kasih kepada mana-mana bloggers yang sudi membaca. Nantikan blog baru yang aku akan kasi link kat sini. Yang mana rasa nak singgah lagi tu,singgah lah. Mana tahu,aku tambah ke entry ni.

Yang baik semuanya datang dari Allah S.W.T dan segala yang buruk dan lemah datang dari diri aku sendiri. Sama-samalah kita perbaiki diri kita dalam mencari redha-Nya.

Assalamualaikum.